juliaericsson

Direktlänk till inlägg 5 juni 2012

Blöjtårta

Av Julia - 5 juni 2012 15:49

Hejsan!

Igår Var vi på Boda Borg med klassen efter det åkte jag runt och köpte lite grejer i kga, för imorgon ska jag och Fredrik på BabyShower och vad passar inte bättre då än en blöjtårta :P

Jag köpte ett paket med 68 blöjor i och det räckte gott och väl.

    

Börja med att rulla ihop atta blöjor!  

Sedan är det bara att bilda en tårta av allt! Detta vart resultatet.

Och in packad!

    


Hoppas att ni kan testa att gör en nångång det var skit kul och det tog typ 1.5 timme :)

Jag hoppas bara att våra kompisar som ska få den kommer att tycka om den!


Kram Julia

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 12 oktober 2012 17:36


Hej! Har hur tråkigt som helst så jag slängde ihop lite kakor. De är från Leila Lindholms recept.Rikigt goda en av mina favorit kakor.   Ingredienser100g Margarin1dl Socker2msk Ljus sirap2 1/4 dl Mjöl1/2 tsk Bikarbonat1 tsk Vaniljsocker1 tsk...

Av Julia - 18 september 2012 11:50


Hejsan! I fredags hade jag skit tråkigt så jag gjorde lite godis, hemma gjorda twix. Jag kommer inte ihåg vart jag fått receptet ifrån men gott är det. I lördags vart vi bjudna till några kompisar så efter jobbet så åkte vi direkt dit. Så jag...

Av Julia - 30 augusti 2012 13:34

Hejsan! Denna vecka är jag arbetslös :( Så i måndags och igår så var jag och roffe med Fredrik i lastbilen.    Och idag så är vi hemma och har bakat bullar och Roffe har ätit upp allt som kom ner på golvet så har har mjöl över allt.   I...

Av Julia - 17 juli 2012 18:54

I helgen hade vi besök av min faster med familj jätte roligt :) och i söndags efter att dom hade åkt hem så hämta Fredrik och jag en hund vi har döpt honom till Roffe och vi hämta honom hos en familj i Östansjö och han passar oss perfekt! ...

Av Julia - 13 juni 2012 10:17


Hejsan! Jag vart lite sugen på en frukost som mamma alltid gjorde till oss när vi var små och här är den! Gör så här: Använd finskt surdegsbröd. Smöra. Koka 2 ägg, skiva upp tomat och hacka rödlök. Smöra brödet, skiva upp äggen och lägg ...

Presentation


Mat och Bak är min Passion!
Men även livet kompisar och familjen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards