juliaericsson

Alla inlägg under november 2011

Av Julia - 28 november 2011 17:16

Hejsvejs!

Idag fyller jag 18 år :)

Igår hade jag kalas för släkten och vi vart totalt 23 personer i våran lilla etta på 48 kvadrat med det var trevligt och roligt jag fick väldigt mycket presenter mer än jag kunde drömma om, bland annat fick jag en bil av mamma och pappa en blå Golf Syncro som är fyrhjulsdriven från -97 den var fin och jag grät när jag såg detta i paketet och jag vart chockad att detta skulle hända mig, jag har bra föräldrar.

   Jag är så glad för detta och när jag berättade det för Sanna så fick jag bara ett :O av henne hon vart nog glad och chockad.

Men såklart så fick jag ju andra fina saker som passar en bak och mat tokig tjej som jag, jag fick presentkort på ikea och guldfynd oh statoil, cocktailglas,teckningar av de små kusinerna, pengar, mjukisfiltar, bok om choklad, bunkar, grytor och gratängformar och godis, jag tror det var typ allt det var en väldigt lyckad dag både idag och igår och det bästa var ju att vi var i min och Fredriks lägenhet i lilla Nora :)

och vi firade ju oss samtidigt för fredrik fyllde 20 för bara nån vecka sen så Grattis till honom också

Nu måste jag sluta blogga för om 30 minuter kommer några kompisar för att fika med oss!


Kramar Julia

Presentation


Mat och Bak är min Passion!
Men även livet kompisar och familjen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards